Followers

Sunday, 4 May 2014

HAPPY 1st MONTH DEAR


Assalamualaikum

3/5/14 genap sebulan berumahtangga..apehal? Panas?
Ayat khas untuk pendengki huhuhuhu tau lebih dikenali sbg mambang tanah.



Kononnya bercinta la nie kan.masa bercinta dulu pun tiap bulan wish jugak.xkena tunggu setahun baru nak wish.xromantik lar :) 
Walaupun berjauhan,asalkan dalam hati tu ikhlas menyayangi mesti Allah selalu dekatkan hati.
Bercinta dengan suami..its real love. Dapat pahala lagi.
Sukanya kan kalo tiap benda yg dilakukan bersama tu Allah bg ganjaran.
Kadang-kadang tu Allah nak kuatkan lagi hubungan,dia datangkan ujian..kena lalui dengan 
tenang.
Alhamdulillah encik asben ni penyabar orangnya.sejak bergelar suami ni, dia da makin matang.aku plak yg makin sasau.hahahaha...
Itulah yg ayah aku pesan kat b,aku ni masih muda..kena banyakkan bersabar.
Tapi aku sebenarnya da pandai jaga diri,sbb tu ayah aku berani lepaskan anak perempuan tunggal dia ni ke tangan encik asben.

aku ni kuat merajuk, sampai cik asben xlarat nak pujuk.
semua dia turut asalkan aku hepi balik, alahai b..
semoga encik asben pun selalu kuat dan sabar dengan aku, aku merajuk manja-manja je.
apa salahnya tarik perhatian suami kan :3

#mood xsabar nak balik kampung


No comments:

Post a Comment