Followers

Thursday, 15 May 2014

HARI-HARI TERAKHIR DI SINI...


Assalamualaikum

xsampai sebulan lagi aku kat Kudat ni..or dengan kata lain dekat SABAH ni (betulke aku eja tu)
jadi kena nikmati hari-hari last ni dengan sepenunhya before encik asben yg hensem tu dtg jemput aku and fly too Kuala Lumpur. prepare untuk say bye-bye to Sabah!

Minggu ni ada kursus Team Building
jadi jalanlah aku ke KK dengan pembantu tadbir aku.
malam sebelum kursus aku klua dengan diorg pegawai di Ibu pejabat negeri Sabah and jurulatih-jurulatih di kem
pegi berjimba di 1Borneo..sekali cik asben call.tanya buat apa.aku cakapla tengah shopping-shopping.
jadi dia cakap " syg belila handbag, b belanja..nanti b bank in"
YEAHHH..!! boley tambah koleksi handbag



tenkiu encik b sebab belanja..harganya xla mahal..tapi yg pasti lagi mahal dpd beg Carlo Rino yg dibeli masa sale dengan harga RM100..kalo dah harga seratus, memang terlajak buruk la jawabnya.beg bundle lagi cantik
ada jugak sale jual handbag tu kat lua tu, sekali kak Serimah ckp.." comfirm2 xcantik tu, sale kan?"
teringat plak sorg akak tu yg kepoh konon handbag mahal,macam nak tersembur makanan akibat ketawa.
(mesti ad org jadikan handbag aku sbg point kan kat blog pasni kan?xpun dia g survey harga beg aku kat kedai)
hidup aku sekarang da mcm DIVA jer sbb pendengki ni selalu INTIP aku.
xnak aku lebih dpd dia kot? Almaklomla skrg da pandai nek belon..hak hak hak! tahniah la sebab da berjaya bab belon..duk sama tinggi ng aku..USAHA TANGGA KEJAYAAN..GO AKAK GO!



besoknya bermulalah kursus tu..



ni yang baju purple anggota kak Ana(baju merah)
bila kak Ana ckp aku da nak tukar jabatan, terus diorang ckp "alaaa..."






SELFIE hihihihi
buat kali terakhir dengan geng RELA

diorang ni pegawai-pegawai dengan Pembantu tadbir di RELA
enjoy sesangat sebab aku kan menikmati hari-hari terakhir di Sabah & di RELA
hahahaha...setle je kursus petang tu, aku dengan kak Ana pegi hantar anggota di Inanam. lepas hantar tu kami ke Tanjung Aru plak. best gila tengok matahari terbenam.


    

SUNSET ^__^



ABC buah ni terkenal kt Sabah. harga dia cuma RM4 je..terkejut aku sebab murah sangat. sedap plak tu


yang ni kerang bakar..sedap hingga menjilat jari..ada ke patot makan kerang pakai chopstik? bagila garpu ke -__- ni RM15 jer..jer oke? kalau kira-kira xsampai 20 biji hahahaha..

  


makan banyak-banyak..boncitkan peruttttt..wah!! bestnya lah dtg sini.
tq kak Ana sbb bawak jenjalan sini. macam-macam aku beli
JAGUNG,KERANG, ABC, JERUK, KEROPOK LEKOR

alhamdulillah doa suami untuk seorang isteri dimakbulkan( apalagi doa org teraniaya)
impian aku yg dah hampir buat aku menyerah kalah, tiba-tiba datang balik..alhamdulillah..berkat doa mu suami ku :') dapat pulak di Melaka. hepinya suami aku sampai kalau boleh satu kem dia nak bagitau!

#GET READY REKRUT 4 BULAN :)






No comments:

Post a Comment