Followers

Thursday, 22 May 2014

HARI-HARI TERAKHIR PART 2


Assalamualaikumm

hari yang terlajak sibuk. awal pagi meeting..layan anggota datang ambik uniform, uruskan diorang punya permohonan kursus.bla bla bla...kebetulan ada seketul dua ketul anggota yg gila-gila ngam dengan aku datang ^__^ perut krookk krookk krookk 
setelah meminta izin encik suami :)
aku mengajak diorang makan.apa lagi diorang nie...ngap!


ABC Aiskrim RM 6.40 jerrr..aku makan xhabis sebab terlampau banyak.


yang ni CHEESY Chicken Chop! RM 14.90

 ni menu lunch aku..SUPERDELICIOUS!
diorang yang lain makan spageti, roti bakar..tapi mood aku harini nak makan ini ^__^
big boss belanja harini, hepila diorang si Jusalim, Hilda,Velli & Failin

lepastu siap makan, aku dengan Hilda pegi saloon cuci rambut!
tetiba si Jusalim ni entah disampuk setan ke apa nak jugak gunting rambut..mintak puji plak!
haishhh..xpela aku belanja..hakhakhak! sila sila sila :)

selesai semua menyinggah lagi di kedai buku..konon-konon nak beli majalah.boleh hilangkan bosan kat umah.
tup tup! xde lagi sampai majalah yg latest..puihh..! balik hampa hahahaha
sambil sembang-sembang otw balik opis, diorang plan weekend ni nak pegi melawat rumah panjang, tempat buat manik, tempat buat gong n pegi pantai..pantai mana? nantikan :D
hari-hari last sampai bulan ni je kan..jadi ambik masa sepenuhnya melawat Sabah! ting ting ting!

balik opis terus siapkan fail meja, surat serah tugas dan bla bla bla... -__-


#malam ni rehat puas-puas! sambil mimpikan encik suami..xlama dah nak jumpa :)


No comments:

Post a Comment