Followers

Tuesday, 27 May 2014

HARI_HARI TERAKHIR DI SABAH PART 2 episod sila meluat hahaha


Assalamualaikum

seawal jam 7:30 aku diarahkan hadir Program Advokasi dan Kesedaran Cukai Barangan & Perkhidmatan (GST)..owh alangkah mengantoknya..menguap-nguap mcm unta!
ada 3 slot dengan 3 penceramah dpd Jabatan Kastam, KPDNKK & dpd Kementerian Kewangan.
punyala aku mencari-cari mana si bos, rupanya dia xdatang..puih! xde kawan aku nak sakat.
 sekali aku duk sebelah anggota polis..belakang aku ni pakcik2 dpd kampung2 kot..depan aku ada ketua-ketua jabatan.walaupun aku mewakili jabatan, tp lg selesa bersama org bawahan :)


datang dengan mata mengantok dan dapat sijil..okelah tuu -__-
jam 1300 tamat ketiga2 slot.diorg semua pegi makan ramai-ramai al maklomla makanan disedia. tp plan aku harini nak makan kat lua ^__^


dpd parking Perpustakaan Kudat ni nampak laut yang membiru..sebelah ni je. belakang opis aku jer. xkena g sampai Krabi pn xpe..:) sangat cantik..wah xsabar tunggu encik suami sampai..beberapa hari lagi nie. nk dating dengan dia kat sini.huhuhu... terus aku drive pegi ambik anggota dan pegi makan di Golf Club Kudat.




xsempat snap banyak-banyak henpon aku mati..xsempat nak cas.mlm bercinta2 dengan encik suami, pagi awal bangun..hmm mmg xde la batery nya.
muka aku ni kebelakangan ni xde mood dah nak duk Sabah. xcited nak balik berkhidmat di Melaka!
walau negeri org bukan negeri sendiri, dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung..cewaahh!

settle makan 2 orang RM66 ringgit. ntah apa yang kami berdua makan.hahaha
melantak namanya nie kot. sampai org sebelah bulat mata dia menengok makanan xmuat meja.
siap makan hantar anggota balik, masuk opis & teruskan plan suprise untuk cik suami harini..tungguu...

  
besok aku cerita balik..penat nie menaip dengan xcukup tido..hehehe gedikkan? sila meluat ^__^

No comments:

Post a Comment