Followers

Thursday, 8 May 2014

MAKAN-MAKAN

Assalamualaikum

jam 11:30 kat Sabah org keje GOVERMENT da lunch..pehal aku eja besar? bukan nak bangga keje goverment tp correction untuk someone yang suka usha blog cantik i nie xpandai eja..dia eja " GOMEN" hahahaha..lawakkan? 

habis je pemilihan anggota CMT untuk sesi pagi, terus aku dengan si Rosnah & Salomah pegi makan.
Restoran Lavender, restoren oke u! 




tengok spageti, teringat cik husband suka makan spageti.terus aku pilih untuk makan spageti.
makanan kat sini semua sedap-sedap! i love it so much!
hari-hari aku lunch dengan KFC, tukar selera harini makan kat sini.
YEAH! puas hati kalo makan sini, selesa dan aman jugak.

harini i jalan kaki jek, exercise sikit.
kesihatan kena jaga, risaunya kan kalau da buncit sana buncit sini. berPENYAKIT plak tuh.addeyyhh!
i xnak nek kete sebab i takot org JELES dengan i..hehehehe
ada org tu kan dia nak beli kancil pun xmampu, tapi dia nak kata i xmampu beli Merc? hahahaha
ini lah anak-anak kekurangan kasih syg, nak merasa naik Merc xdapat, nak suh i beli la tu kan kan kan?
nasihat i, kalau sendiri xmampu, jangan nak perlekeh org yang kita xtau standard dia camana, nanti termalu sendiri..
mak aihhh..pasal siapa aku bercakap ni? bau bau lagi blog aku bila sembang pasal dia..BUSUKNYAAA
kalau aku sembang masa makan tadi mesti aku termuntah balik kan? GELInyaaaa
btw sedap la makanan sana..hehehe..cuba tukar topik


padan muka awak..OPPS! stop ieyna..bikin bau je blog kau kalo masuk topik dia.cepat sprayyy pewangii..si busuk datang..

#I LOVE MY HUBBY AND HE LOVE ME MORE
#PENDENGKI SILA MENYERAH KALAH, MALU KALAU TERHEGEH-HEGEH
#SEDAPNYA MAKAN CILI, PEDASNYA 
#SAPE JUMPA POMPUAN TU SILA JIRUS MINYAK PANAS
# I LOVE U AKAK 

No comments:

Post a Comment