Followers

Wednesday, 2 July 2014

ANUGERAH KAWAD TERBAIK WANITA

Assalamualaikum

Da hampir sebulan aku melapor kat Akademi Kastam Diraja Malaysia. Sebulan berkawad mcm mula2 masuk RELA dulu.lagi penat sbb jurulatih kami dpd rejimen 514 askar wataniah kem Bukit Beruang,melaka. Berkawad berkaki ayam,kulit terkopek terkoyak,kena denda mmg kbiasaan dah dlm rekrut mana2 jabatan pun.pengalaman dlu mgajar aku erti sabar.apa yg selalu aku ingat,pesan suami pesan keluarga.aku datang sini demi keluarga aku. Seramai 195 org peserta kesemua,begitu perit ujian yg aku jalani untuk dptkan anugerah yg aku idamkan.kekadang putus asa namun keinginan untuk lihat suami tercinta bangga dengan aku.aku kuatkan semangat menjalani ujian. Top 13 diantara 195 org telah aku harungi.tinggal nak rangkul anugerah je..dihadapn 195 org peserta & jurulatih,aku dan 13 yg lain diuji.alhamdulillah selepas 30minit mental kami didera,aku berjaya merangkul Anugerah Kawad Wanita Terbaik!

Syukur xterhingga.walau kaki dah sakit aku ttap gembira.





Dah jadi tradisi,sape yg menang akan dimandikan air bunga.
Masa kawen pn aku xde mandi bunga,masa menang kawad ada plak!
Satu pengalaman yg baru aku dapat.thanks roomate yg supportive!
ILYSM ! thanks semua yg bg sokongan.alhamdulillah aku oke je lps kwd even berbadan dua.opps! Next time cerita pasal nie.tq ya Allah!



No comments:

Post a Comment