Followers

Wednesday, 2 July 2014

BERCINTA SEKEJAP ^__^

Assalamualaikum

Hooreyyy! Encik asben dtg Sabah! Tolong aku angkut segala barang-barang yang berat mcm batu tu nanti balik Melaka.hari selasa aku keje separuh hari jer, bawak b pegi berenang(hobi dia). Terus menginap disana. Mana? GOLF CLUB & MARINA RESORT KUDAT!









Seharian kat sana,bercintan cintun..esoknya kami balik umah sewa kemas2 pakaian & teruskan perjalanan ke KK.esoknya fligt balik Melaka! Walaupun honeymoon kononnya lah kan sekejap,tapi aku sangat hepi.xde gangguan keje xde sape yg mganggu kami.

Lain kali kalau xde kekangan kerja kami nak pegi bercuti ke tempat lain plak.semoga kesempatan selalu ada :)

No comments:

Post a Comment