Followers

Sunday, 13 July 2014

PERSIAPAN AWAL ^__^

Assalamualaikum..

Apa aku nak cakap, best giler balkk umah Mak mertua.
Macam biasa,asalkan dpt outing bermalam jer..aku meragam nak makan macam2. Kali ni aktu nak   kan laksa. Huru hara Mak mertua aku buatkan laksa special untuk aku. Berbuka dgn laksa, tengah malam makan laksa & sahur pun aku bedal laksa. Nikmatnya dpt makan!

Malam ahad, aku dgn family dia g jenjalan kat bazar yg jual pakaian banyak2 tu..aku pun xtau pa nama tempat tu.betul2 depan Utem.dapatla sepasang baju raya hasil bodek2 hiks!
Selesai cuci mata cuci jiwa raga,terus balik rumah.lepastu menghentam laksa lagi.terbaiklah!!

Harini pepagi pegi pasar tani dgn family dia. Sekali lagi aku hentam baju raya dekat kedai dekat2 dengan pasar tani tu.sementara tunggu mak mertua dgn adik ipar aku pegi beli bahan nak masak nasi ambang. Settle je beli barang..hantar diorang balik.aku dgn encik asben kelua lagi. Pegi beli macam2.pegi buang masa pn ad juga.hahaha..








Bulan puasa pun boley bercinta.b bawak pegi Pantai Puteri.saja nak ambik angin pantai.
Cantik jugak pantai kat situ,okela kalau nak bercinta cintun tu.hehehehe..

Selesai je bergambar2 ala2 hindustan,pegi cari aksesori raya yg belum lengkap lagi.ceewaaah! Apesal awal sgt aku buat persiapan ni.sebenarnya ni je masa aku ada.lpsni aku balik da betul2 sehari sebelum raya.kalau xbeli sekarang,alamatnya pakai guni lah aku!



Cantikkan dokoh ni? My hubby yg pilihkan match dgn baju raya kami.
Xcitednya nak rayaa..taun ni special raya kot,gila xseronok!
Pegi beli cd lagu raya,pegi beli cd movie ^___^ biasala minat yg sama.
Sampaikan mak mertua aku bagitau,korg ni sama je..dua2 boros dua2 suka bergaduh.

Yang bergaduh tu yg taley blah. B suka tipu2 aku,cerdik lah konon nak kenakan aku.rupanya aku pn dah cerdik setaraf dia.dua2 kaki kelentong.sampaikan mak mertua aku  
tergeleng2 kepala.mcm budak2 plak.hehehehe..

Sekian sahaja(ayat skema kemain) babai..

No comments:

Post a Comment