Followers

Thursday, 14 August 2014

ALBUM SANDING SIAP ^__^

Assalamualaikum ^__^ 

Balik kampung raya haritu cek2 dengan mak aku,katanya album kawen da siap! Apalagi har,tinggal beg pakaian kat tangga umah terus masuk bilik cek dalam almari.hahaha
Excited punya pasal kan.kenangan manis yang terakam & tersemat abadi dalam hati.

Aku belanja korang nengok gambar k?aku pun xsuka ckp banyak.penat baru balik dpd latihan medan.besok nak mendaki lagi.huhuhu..penat yang masih bersisa..sambil2 lepak gerai Pak Majid dlm kem ni, aku update la blog comel kesayangan aku ni.




I miss him so much! Petang td dia dtg kem kjup hntarkan makanan. So sweet! Bercintan cintun dpn guard.hahahaha.






CD yang photogrpher bg xsempat nak bukak.buzy mengalahkan PM je kebelakangan nih!
Album ni aku bawak balik kem,bila rindu aku tengok2..barulah sweet :3

Jam pn da kul11 malam.besok taklimat untuk mendaki jam8. So,gudnite & babai uolss


No comments:

Post a Comment