Followers

Sunday, 3 August 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014

Assalamualaikum ^__^

morning semua! Amboi pepagi bangun teros nak ngupdate saje! Almaklomla berhari balik kampung, xsempat plak nak bukak blog.
Tenkiu my b sebab balik  beraya di Kelantan taun ni. Pengalaman untuk b berhadapan dengan jam teruk, pengalaman beraya ditempat org & merasa juadah yang xsama dgn tempat sendiri. Pagi raya pertama kami beraya dirumah,lepas zuhur baru aku bawak b ziarah kawan2,ex-teacher & melawat kawan b kt Kelantan sekali.


Tema hari raya pertama kami ialah pink+kuning ^__^ 
Aku tengok gambar ni terus ter-feeling cm aku makin slimla hahaha.b pn cakap benda sama..semua pakat nk tegur konon aku still steady even da kawen.alhamdulillah badan aku xbambam lagi.lps bersalin xtaula acane gamaknya plak kan? Itu belakang kira.

Aku belanja sikit gambo sehari sebelum raya ok?



biskut kesukaan aku of coursela biskut arab.huhhhu...5minit je aku uli,siap untuk dibakar!



Bakar lemang! Makanan wajib tiap kali raya.
Kalini encik b merasa bakar lemang...tahun ni ada pertambahan kakitangan untuk projek tahunan kihkihkih :D



Di petang harinya..kami berdua proced ketupat plak.sebenarnya mak b yang buatkan,lepastu kami bawak balik kelantan.hehehe..



Majlis pertunangan adik kepada kak nurul.kak nurul member sekursus siri lepas kat RELA.
Waiting nk menerima kehadiran cahaya mata ketiga nya xlama lg.tunggu masa katanyaa :D


Lepas tu kami ke bachok plak.member sekursus jugak nie..kawen! WELCOME TO THE CLUB BRO! ehehehehe.. AMIRUL+ZALEHA tahniah! 






Gambar raya yg sempat d snap.yang lain2 dalam hp diorang.xkuasa aku nk bluetooth dah.tahun ni semua adik beradik & menantu2 serta cucu-cucu balik beraya sini.sepupu pn sama.semua pakat terjah rumah aku.x lepas tangan dibuatnya.

APAPUN SEMPENA HARI RAYA AIDILFITRI,AKU HARAP SEMUA GEMBIRA BERSAMA KELUARGA TERCINTA.YANG BARU KAWEN,SELAMAT PENGANTIN BARU.YANG MASIH LAGI BERCUTI,BERHATI-HATI SELALU.AKHIR KATA SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN DPD KAMI. 



No comments:

Post a Comment