Followers

Sunday, 21 September 2014

MAJLIS TAMAT LATIHAN PEGAWAI KASTAM & PEGAWAI KANAN KASTAM

Assalamualaikum ^__^
11/09/2014 maka berakhirlah penantian kami selama 3 bulan. Tempat posting da tau.ad  yang hepi,ad yg berganda-ganda hepi xkurang jgk yg bersedih.apa pun keputusan yg dibuat,sbg penjawat awam yg bersedia memikul tugas2 diamanahkan,kami harus redha!

Seawal jam 6:30 pagi,semua da siap bkumpul.siap sedia untuk perbarisan masuk padang.pikir2 la jam berapa kami bangun.sarung kasut je dah 15minit.
Pagi yg penuh bersemangat,mak ayah suami datang nk tengok.jauh ayah aku dtg walaupn kurang sihat.rasa seakan nak menitiskn airmata sbb terharu.

Harini juga aku antara 16 orang penerima anugerah.
Anugerah peserta terbaik kategori kawad kaki :) senyum sampai ketelinga boleyy x?
Berkat doa seorang suami yg selalu mendoakan kejayaan aku.alhamdulillah keredhaan suami juga tangga ke arah kejayaan. Mak dan ayah! Kamu selalu dihati.walau kita terpisah jauh,kasih dan sayang xkn pernah berubah.tq jgk mak n ayah yg selalu mendoakan kejayaan anak-anakmu :')


Ni lah wajah kami penerima anugerah.
Aku yg paling hujung, aku yg pertama naik pentas ambik anugerah dengan timbalan Pengarah Kastam Diraja Malaysia Dato' Matrang.





Yang berempat ni roomate aku. 3 orang kelantan,sorang org Jasin Melaka.
Xtersengaja kami ditempatkan dalam 1bilik,kebetulan jer. Diorangla tempat mengadu & tempat bergusti. 3 org dpd kami dipostingkan ke KLIA n ketiga2 nya juga ditempatkan di bahagian GST.alamatnya kerja kerasla kami nanti.sorang lagi plak dihantar ke Johor.



Sekarang da selamat melapor diri d KLIA. Semoga dapat memikul tugas yang diamanahkan dengan baik. Alhamdulillah dipostingkan xjauh dpd suami.tiap minggu ulangalik Selangor-Melaka. 

SELAMAT BERTUGAS



2 comments:

  1. Tahniah Puan...
    Nak tnya puan mohon melalui Spai8 ker?berapa lama dipanggil untuk tmuduga ye ?

    ReplyDelete
  2. Tahniah Puan...
    Nak tnya puan mohon melalui Spai8 ker?berapa lama dipanggil untuk tmuduga ye ?

    ReplyDelete