Followers

Sunday, 7 September 2014

SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN KE 57

Assalamualaikum ^__^

Tahun ni berpeluang lagi menyertai perbarisan Hari Kemerdekaan tapi dekat Dataran Pahlawan,Bandar Hilir Melaka. Tahun lepas dah join dekat Dataran Merdeka mewakili RELA.teringat plak saat2 pertemuan dengan encik suami.tapi tahun ni da tukar jabatan dah. Kalini mewakili Akademi Kastam Diraja Malaysia plak..



Sempat lagi kan aku mekap nak berkawad pun.cehh! Bak kata aku sendiri,penampilan haruslah dijaga lagi2 depan suami.heheehehe..adala 3km kami kawad dpd dataran pahlawan hinggala stadium hang tuah..


Antara 190 peserra yang berkursus, hanya 40 orang je yang terpilih untuk perbarisan kat Melaka. Lagipun kami bertanding dengan badan beruniform lain seperti penjara,bomba,jpam.alhamdulilah dengar2 kami dapat no 2,tempat pertama jadi milik Akademi Laut Malaysia(ALAM). 

Papepun kami enjoyyy sangatt!

No comments:

Post a Comment