Followers

Monday, 20 October 2014

SWEET HUSBAND I LOVE YOU

Assalamualaikum ^__^

Winkk winkk winkk 
Lama xmenaip..aku xtipu aku busy sangat2 dekat opis n kerja luar opis.balik2 rumah terus nak lelapkan mata.kadang2 masa drive balik keje pn blh terlelap..punyala penat masa drive pn blh terlelap. hahahaha...tiap jumaat lps hbis kerja trus shoot ke Melaka. Isnin ke Selangor balik. Tulah rutin mingguan aku..nasib baik ada husband yang paham penat aku.selalu picit kepala aku yg selalu pening.bertuahnya rasa bila suami sayang :) Ada 1 day tu, aku balik ke kem dia.dia ckp "syg,b Ada belikan hadiah.ni jela b mampu" sambil tunjukkn aku 1 bungkusan yg luarnya berbalut surat khabar.sebak mulanya...

Bila aku bukak,lapisan kduanya ketiga keempat berbalut kertas warna.setiap lapisan ad tertulis beberapa ayat.aku makin heran.apa helah dia nie...bila aku bukak last dlm tu ada hp case warna hijau.b cakap lg "ni jela b mampu,cuba syg masukkan hp syg muat x?" Jelas2 aku tau hp aku lg kecik dpd case tu.aku makin hairan.aku ckpla xmuat.apa dia ckp? " maafla syg b xtau ukuran hp syg,nti b pegi tukar ea." Sedih plak rasa.lpstu terus dia suruh aku pegi jemurkan pakaian dia.seriously dia xpnh sklipun suruh aku jemur pakaian dia mklumla kami xsbumbung.tanpa syak apa pun aku buat jela.siap je aku masuk bilik lg..

"Syg cuba syg pakai double tape lekatkn hp syg dgn case tu"
&$($;$8$!$))@!: bia betik b nih! Aku ckpla mana blh b nti jtuh.dia suruh jgk aku lekatkan.aku ikot jela.da pgg tape n hp,sekali bukak case ad hp lain kt case tu.aku mulanya pikir tu hp Samsung note dia.aku tgok lg skli,aik bukan note tp Lenovo.aku tgok wrna putih.terus aku pandang b,aku peluk dia kuat2.terharu,dia belikan aku hp baru rupanya sbb hp yg aku pkai tu pecah skrin jatuh atas jalan. Omaigooddd omaigodddd thanks b untuk this surprise.u re the only one sweet husband :*


No comments:

Post a Comment