Followers

Monday, 20 October 2014

TRIP TO PORT DICKSON AGAIN..

Assalamualaikum

Nak throwback masa cuti raya.xbalik Kelantan pun,raya d kampung suami Melaka :) gilir2 la kan.so sehari sebelum raya,aku & husband mucuk2 aku gerak ke Port Dickson! Time untuk kami rehatkan badan dan rehatkan minda! Kalini aku surprisekan dia plak. Selama aku bersama dia,aku ckup tau citarasa dia..apa dia suka apa dia xsuka.yg aku paham sesangat,dia CEREWET orangnya.tapi alhamdulilah b suka tempat yg aku bawak dia nih ^__^


Here we go! Mana cik b xsuka kalo dpt berendam puas2 dlm blik,katil queen ad dua plak tu satu bilik.siap cop2 katil lg kami.mcm budak2 kan? Mmg luas bilik dia..mmg terbaikkkk pilihan isteri mu wakakakaka...taste aku lain mcm sikit.aku akan bercuti bila aku rasa aku blh dptkn servis hotel yang bagus & dgn keadaan kwangan aku.klo stakat g saja2 mginap ala kadar aku xsuka sbb xde feel org kata.melampau jugakkn?xpe aku xkutip duit org.hasil titik peluh aku kerja walaupn xde pgkat tinggi tp rezeki Allah dah tetapkan :) 




Suka sangat2 bila dia happy.semoga kebahagian ni berkekalan smpai bila2. Boley plak terlelap time tgh menaip 0__o penat samgatla nie..adeyyhhh...

So sweet u know sbelum balik bekerja dia belikan aku bungaa.


I love u so much b! 



No comments:

Post a Comment