Followers

Thursday, 1 January 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME ^__^


Assalamualaikum ^__^

20 disember 2014 genap usia aku 21 tahun.waahhh...actually aku sendiri terlupa birthday aku dek kesibukan hujung tahun ni. Macam2 hal nak disettlekan sblm bermula tahun baru.so..19hb tu aku ambik kawan aku d airport sebelum balik Melaka sama2, esoknya diorg ad program dekat sungai udang tu sekali dgn my husband. Jadi malamtu aku sesaja xbalik kem bermalam sana,mintak kebenaran my hubby untk tido hotel dgn kawan2. Asalnya plan my hubby n kawan2 dia nak lanyak aku kat kem malamtu.tapi xtercapai sbb aku xtido sana..aku bernasib baik sbb xlunyai dengan telur malamtu.kalo x,muntah hijau aku nanti.

Esoknya diorg da start program.jadi my hubby pepagi da hantar aku g rumah kwn dia.kebetulan wife2 kwn2 dia bkumpul sana sambil tunggu laki masing2.aku joinla sekali.hilang bosan dpt main dgn anak2 diorg yg comel2 semua. Wahhh xsabarnyaaa nak tunggu baby kami nanti.

Petang tu aku tgh landing2 atas sofa sambil main2 dgn bbudak tu,tetiba my hubby muncul dgn kwn2 nya dpd lua bawak kek... :') uwaaaaa...suprisekah ini?seganla aku..jadi aku ttupla muka dgn bantal kekonon malu wakakaka...sambil tu diorg nyanyi sekali..terperanjat tau! Hepi + terkejut + terharu.tenkiu yer biey syg.



Bersyukur sgt ada husband yg selalu ingat tarikh2 penting nie.hehehehe...wlaupun sibuk sempat lg dia luangkan masa. I LOVE YOU SO MUCH BIEYY MUCUKK!

No comments:

Post a Comment