Followers

Sunday, 11 January 2015

PANTAI BAGAN LALANG, SEPANG


Assalamualaikum

Minggu ni xbalik Melaka. Hubby dtg sini..kononnya nak temankan hari minggu,tapi ada kerja last minute.hubby terpaksa balik Melaka keesokannya. So tinggalla aku sensorang balik kat umah. Awin & Zimah ahad baru ada. Keje shift biasala jarang ada..hmmpp..merajuk dengan hubby.jadi minggu depan dia janji nak dtg sini :) miss u a lot hubby. 

Hari ahad Awin & Zimah balik.kami rehat2 sembang depan TV.petangtu ada org ketuk pintu rumah..bukak nampak Dayah & Mira. Amboi lawa2 semua nak kemana..aku baru nak terlelap mengadap lappy. Nak ajak berjalan la nie.
Katanya lepas asar kita gerak. Berlumba2 aku ngan Awin mandi.aku nye bilik master bedroom ad blik air kat dlm, tp berebut mandi guna yg kt lua.hahaha....buruk perangai.

Mula2 si Dayah ckp nk g PD.aku on je...lepastu Zimah ckp pegi pantai Bagan Lalang. Semua pun da pernah smpai PD. jadi ad bagus jugak cuci mata tempat baru. Adala dlm 45 minit dari rumah kesana. Baru aku tau Avani Sepang Gold Coast rupanya kat sini jer. Menarikk..boleh ajak b bermalam sini nie. Lebih kurang Lexis Hotel PD jugak. chalet ats air..tp lagi besar.xtaula harga bape..klo PD nya pun 1 malam Rm700,sini mungkin 1k. 
Kalo 1k pn puas hatila sebab tempatnya luas cantik santai n bla bla bla..

Kami lepak2 tepi pantai sambil tengok ketam,tengok org main piring terbang n makan aiskrim...^__^ cuci mata jer...jalan lenggang kangkung cam org bujang


Lepastu balikk Nilai.rehat2 kejup kat rumah diorang.lepas solat magrib gerak pegi KLIA hantar si Fiza nak balik JB. lepastu terus pegi makan plak..Zimah belanja malam nie hikhikhik...


Kul11 sampai rumah..balik landing depan TV sampai ke pagi.masa semua xkeje ni bolehla tido reramai depan TV. Haish harini da keje...




No comments:

Post a Comment