Followers

Monday, 21 December 2015

HAPPY BIRTHDAY HUBBY

Assalamualaikum 💕

4 Disember 1988, 27 tahun yg lalu...
Alhamdulillah lahir khalifah di muka bumi nie. Hrini 4 Disember 2015 da berusia 27tahun. Kali ketiga meraikan hari lahir buah hati nie. Alhamdulillah Allah masih panjangkn lagi jodoh kami.

Birthday hubby aku nak beli kek tp hubby xnak..dia nk kek aku jugak. Aku tidakla pandai buat ke hahahaha..nk cuba2 buat karang ke tong sampah pulak kek tu..jd buat chesekut je.mgkin b suka..dia suka cheese yg manis2..okay blh mencuba ni..!
So, sehari sebelum hubby smpai sini aku dah siapkan kek letak dlm peti ais. 


Dia suka ni ha amekaw..esoknya terus licin 1 bekas cheesekut dlm peti ais tu.aku terrlalu penat lambat bangun, so hubby pn malas masak dia bukak peti telan je ap yg ada.


Ada orang mintakkan ambik gambar dia..walawehhh..!! Bunga ni dia letak atas peti ais sebelah frame gambar kami. 



Ni je yg termampu buat.. Tahun ni je aku dpt sambut birthday dia sekali.tahun lepas aku kerja tpaksa aku buat suprise delivery kek ke kem dia je...

Semoga tahun akan dtg masih lg berkesempatan untuk meraikan lg hari2 bermakna nie. I wish !

P/s: aku berharap hubby akan sentiasa berubah menjadi yg tbaik untuk aku & anak2 (eh anak2 plak, mcm nak menambah lg jew nih).sentiasa tingkatkan keimanan & taqwa. Jd ayah & suami yg baik/soleh/berguna. Jd anak yg menghargai ibubapa. Doaku selalu semoga allah melindungi & menjaga suamiku ketika ketiadaan aku disisinya. Amin 

No comments:

Post a Comment