Followers

Monday, 21 December 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME YEAHHH

Assalamualaikumm

Ha ni citer pasal birthday aku lak..hehehe
20/12/2015
Genap usia 22 tahun. Sudah berjaya bergelar seorang isteri & ibu. Kejayaan yg xperlukan segulung ijazah! I feel it hehehe..
Alhamdulillah atas semua kurniaab dpd Allah dlm hidup aku sepanjang 22 tahun aku bernafas di bumi Allah ni. Terima kasih kpd ma ayah adik bradik..sbb selalu dsamping aku sejak aku kecil blm kenal dunia sehingga la skrg.

Terima kasih suami selalu disamping aku & cuba selalu penuhi permintaan aku yg ada kala merepek meraban tah pape.aku hargai :)

Kalini hubby dtg sini lg.permintaan aku..klo sambut dkt sana xde feel la sbb rmai org hehhe..ni lepak dating berdua kat umah lg best xde gangguan lgsg.


Hubby bawak g sungi besi.memula nak makan mee kolok lpstu kdai da tutup..da malam sgt. G makan chicken maryland jerla..ad member dia pegawai dpd ibu pejabat & 4-5 org anggota sekali. Makanla smpai kenyang!


 Hubby kata nak msakkn spageti resepi sendiri sempena birthday aku. Mak kau hijau lah pedas nak mampos!


Selalu nya guna brokoli..tp brokoli da habis.nk buat cmna hentam la jagung pn kan asal sedap kenyang perut.


Hubby yg beria nk beli secret resipe sebijik..sape tah nk makan byk2 petia ais dhla penuh.jadi aku pjuk b beli slices jer..


Ni hadiah dpd b..handbag..da lama b xbeli handbag kat aku.last dia beli masa aku kat sabah dlu.beg tu smpai skrg aku pkai..ni dpt handbag bru..melaram la kan ahakks!!thanks!!
Pandia dia pura2 n cakap..' syg ..thn ni b xsempat beli hadiah apa2 kat syg.'
Ayat ni mintak pelempang je..mendatangkn marah ajer.

P/s: aku harap taun mendatang akan lebih baik dpd tahun sblmnya..semoga allah mjdikan aku hamba yg sntiasa tabah jalani liku2 khdupan..amin


No comments:

Post a Comment