Followers

Thursday, 7 April 2016

HAPPY 2ND ANNIVERSARY :)


Assalamualaikum :)

3/4/2016 genapla 2 tahun usia perkahwinan aku & hubby. Begitu cepat masa berlalu,rasa mcm baru je kenal. Kalini bukan aku suprisekan hubby,tp dia suprisekan kan aku.

Tepat jam12 mlm hubby anta msg. Wish2 bagai..aku saja buat2 lupa sbb nk tgk dia ingat ke x..kohkohkoh!
Then dia tanya keje ke? I said yes..OT malamni. Lepastu dia mgaku,dia ckp sejam stgh dia tgu aku depan rumah.dia tgk kete aku xde pn xbalik2. Okay aku mula rasa bersalah..hahahha

So,apa aku buat mlmtu? Aku xjadi OT HAHAHA
Hubby dtg ambik kat tempat keje. Bawak kek..bawak a lot of chocolate. Aku rasa dia nk sabotaj supaya aku gemuk mcm tenuk tu hahaha..

Terus balik rumah..potong kek sama2 walaupun sama2 da mengantuk masa tuh.



A lot of thanks and love to you hubby. So sweet hhahaha...xtau sejak bila dia pandai buat suprise ni. Sejak jadi ayah2 kot..

Aku harap rumahtangga yg dibina ni selalu bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat. Semoga selalu slg myayangi,menghormati..
Semoga bertambah besar keluarga kami..membiak dgn sebaiknya hahhaa..ok gurau je.

Semoga jadi ayah terbaik untuk Adira. Terima kasih untuk segalanya. Untuk susah senang yg kita lalui sama2. 

Kbai

No comments:

Post a Comment