Followers

Friday, 8 July 2016

BUAH HATI UMI

Assalamualaikum :)

Da lama sgt xupdate kat sni..nak update pasal pesta floria dekat putrajaya tapi malas nk godek2 gambar lama..

Nak tempek pic buah hati je kat sni bebanyak..buat backup kot2 henpon murah ni rosak ke hape kan hilang pulok gambar hehehe

First sekali nak tempek muka i sendiri hokayy..hehehe..
Nak wish Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.
Next baru aku update pasal raya.apa yg jd raya tahun ni huhhuhu

Anak umi excited bila umi dia balik.nak ajak jalan.sibuk nk drive jgk..masa ni dduk pn xpndai lagi.tapi berlagak -__-

Disebabkan dia suka sgt naik kete sepupu dia tu,sampai berebut2 sdgkan dia tu lembik lg.nk dduk pm xpndai..umi belikan dia mainan.moto! Ni dia sendiri yang pilihkan.i letak kereta dgn moto..dia pegi dkt moto.
Mgkin sbb moto tu sama mcm moto atok dia kikikiki.

Umi belikan sy tudungla auntie2..sy xnak pakai.tp bila umi puji sy cantik,terus sy abaikn tudung yg sedang bertenggek kat kepala sy tu.

Ini umi & ayah sy.
Diorg kelua xajak sy.pegi kualo pilah katanya..beli emas hohoho..harap2 ayah belanja sy emas sekali.

Sy baru lepas kena injection 9bulan.
Sy takot misi.sy marah umi tanggalkan pampers sy.sy MALU okay.
Ayah yg pjuk sy menangis. Sy sayang ayah sy!

Sy berlagak dengan umi sbb ayah sy da balik.sy xnak kawan umi bt masa ni. Bila ayah da balik baru sy kawan dgn umi..kehkehkeh

Ni la geng2 gegirl sy..

Umi bawak shopping raya. Umi bagi sy plih baju raya sendiri.umi biar sy jalan..tp sy xdgr ckp umi..sy pegi merata2.umi risau sy kema clik..jd umi ltk sy dlmni hohohoho

Sy tunjuk gigi besau sy dekat auntie zati.sbb auntie xhbis2 kacau sy main.

Bulan puasa..sy lapar..nk berbuka pn lmbat lagi nie alahaii..isap2 tin sardin ni pn jadi la

Ni sy tengah melawan umi..

Ni sy da kena marah dengan umi balik.padan muka sy..huhuhu..

Ni pulak sy sedih dipagi raya..sbb puas sy tunggu umi ayah depan pintu tp xbalik2 lagi ni ha..mana diorg nie..sedih sayaaaa :')

Petang raya..sy ajak tokma sy selfie..parut kat tepi mata sy tu sbb sy jatuh terkena akar pokok.

Ni selepas seharian beraya..sy kepenatan!
Umi kata sy tido sama mcm ayah sy..sebelah kaki ke atas.ayah ke dinding..sy ke beg pn jadila.

Hehehehe..tu jela nk create kenangan pasal anak.rindu dia ssangat.semoga dia selalu sihat,gembira,jd anak yg baik.syg sgt2!